Výuka cizích jazyků
Tradicí naší školy byla vždy rozšířená výuka cizích jazyků. V současnosti je povinná výuka anglického jazyka od 3. třídy, naše škola má podle platného ŠVP zařazen anglický jazyk již od první třídy.
Druhý cizí jazyk se zavádí na druhém stupni - žáci si mohou zvolit ruský nebo německý jazyk.
Anglický jazyk 1. - 5. ročník
Anglický jazyk začínáme vyučovat již v 1. ročníku, kde se formou hry, písniček a říkadel děti seznamují se zvukovou stránkou jazyka.
K výuce na 1. stupni využíváme učebnice nakladatelství Oxford Happy House, Happy Street, Happy Earth a také zajímavé pomůcky
a interaktivní programy.
Anglický jazyk 6. - 9. ročník
Na 2. stupni navazujeme na probrané učivo v řadě Project 1 – 3. Také v 6. – 9. ročníku využíváme moderní vybavení
dvou jazykových učeben se sluchátky a interaktivní tabulí. Své znalosti a dovednosti si žáci mohou procvičit na týdenním
zahraničním poznávacím zájezdu.
Třída s rozšířenou výukou anglického jazyka
Od školního roku 2017/2018 jsme zavedli v šestém ročníku třídu s rozšířenou výukou anglického jazyka. Žáci pátého ročníku po vykonání přijímací zkoušky (v květnu) nastupují od následujícího školního roku do třídy, ve které je
rozšířena hodinová dotace na výuku anglického jazyka. Informace o vzdělávání v této třídě, případně o možnostech pro příští školní rok
najdete na našich webových stránkách.
Druhý cizí jazyk - německý jazyk a ruský jazyk - 8. - 9. ročník
Pro žáky nabízíme jako druhý cizí jazyk němčinu nebo ruštinu. Výuka těchto jazyků probíhá ve vybavených jazykových učebnách. Žáci si volí tento druhý cizí
jazyk na konci sedmé třídy.
Na naší škole vyučujeme
ruštinu jako druhý cizí jazyk od 8. ročníku. K výuce používáme učebnice "Pojechali 1 a 2", k nim potom pracovní sešity,
dále slovníky a pomůcky pro zjednodušení nácviku azbuky. Snažíme se žáky naučit používat jazyk na konverzační úrovni.

K výuce
němčiny využíváme učebnice Prima 1, 2 a Ping-Pong Neu 1. Žáci druhého stupně začínají s německým jazykem od 8. třídy. Cílem je dosáhnout
znalostí na konverzační úrovni.
