3. Základní škola Holešov
           
Jídelníček na týden: 16. prosince - 20. prosince 2024
16. 12.Žampionový krém se smaženým hráškem (1, 3, 7, 9)
 1. Vepřový gyros, opékané brambory, tzatziki dip, ovoce, nápoj (1, 7, 9)
  
17. 12.Zeleninová s pohankou (1, 9)
 1. Ražniči na plechu, rýže, salát, nápoj (1, 9, 10)
  
18. 12.Rybí s krutony (1, 4, 7, 9)
 1. Smažený kuřecí řízek, bramborová kaše, kompot, nápoj (1, 3, 7, 9)
 2. Vánoční pstruh na bylinkách, vídeňský bramborový salát (bez majonézy), nápoj (1, 4, 7, 9)
19. 12.Cibulačka s tofu sýrem (1, 6, 9)
 1. Selská pečeně, těstoviny, nápoj (1, 3, 7, 9, 10)
  
20. 12.Dýňový krém se semínky (1, 7, 9)
 1. Srbské rizoto se sýrem, sterilovaný okurek, nápoj (1, 9)
  


V jídelním lístku jsou u jídla v závorce uváděna čísla alergenů, která alergikům pomohou při objednávání jídla.
1Obiloviny obsahující lepek: a) pšenice, b) žito, c) ječmen, d) oves, e) špalda,
 f) kamut, g) hybridní odrůdy a výrobky z nich
2Korýši a výrobky z nich
3Vejce a výrobky z nich
4Ryby a výrobky z nich
5Podzemnice olejná (arašídy) a výrobky z nich
6Sójové boby (sója) a výrobky z nich
7Mléko a výrobky z něj
8Skořápkové plody: a) mandle, b) lískové ořechy, c) vlašské ořechy, d) kešu ořechy,
 e) pekanové ořechy,  f) para ořechy, g) pistácie, h) makadamie a výrobky z nich
9Celer a výrobky z něj
10Hořčice a výrobky z ní
11Sezamová semena (sezam) a výrobky z nich
12Oxid siřičitý a siřičitany
13Vlčí bob (Lupina) a výrobky z něj
14Měkkýši a výrobky z nich

Nová fotogalerie našich obědů Podívejte se, jak vypadají naše obědy. Ve fotogalerii najdete hlavní jídla i polévky - prohlédnout
Základní informace o školní jídelně Jídelna je rekonstruována dle norem EU. Provoz vyhovuje všem platným hygienickým normám a směrnicím. Evidence strávníků je organizována pomocí čipů. Kapacita školní kuchyně je 1 000 obědů denně.

Každý den mají strávníci možnost výběru ze dvou hlavních jídel, pestrou nabídku zeleninových salátů a ovoce.

1. 10. 2014 zahájila školní jídelna doplňkovou činnost a vaří i pro cizí strávníky, kteří si obědy odebírají do jídlonosičů.
Zaměstnanci školní jídelny
Vedoucí školní jídelnySedláčková Veronika573 503 159jidelna(at)3zshol.cz
kuchařkaAnčincová Lenka  
kuchařkaDoležalová Lucie  
kuchařkaKřížková Lenka  
kuchařkaOlejníková Dagmar  
kuchařkaŠmakalová Petra  
kuchařkaŠubová Radmila  
úklidZacharová Lenka  
Výdej stravy
Bývalí zaměstnanci školy11.00 - 11.30
Výdej do jídlonosiče u rampy11.00 - 11.30
Žáci a zaměstnanci školy 11.45 - 14.00

Aktuální ceník obědů Výše stravného Do věkových kategorií jsou strávníci zařazováni na dobu školního roku, ve kterém dosáhli daného věku, tedy od 1. 9. do 31. 8.

Cena stravného v naší jídelně je od 1. 4. 2024 stanovena takto:
Žáci ve věku 3 – 6 let31,- Kč/oběd
Žáci ve věku 7 – 10 let41,- Kč/oběd
Žáci ve věku 11 – 14 let43,- Kč/oběd
Žáci ve věku 15 a více let45,- Kč/oběd
Cizí strávníci110,- Kč/oběd
Oběd zahrnuje polévku, hlavní jídlo, ovoce, kompot nebo salát a pitný režim - vodu, vodu se sirupem, čaj, mléčný nápoj.

Vyúčtování stravného Zálohu na stravné inkasujeme pravidelně k 15. každého měsíce dopředu. Případné přeplatky za odhlášené obědy se převádějí do dalšího měsíce.
Výše zálohy se vypočítá z počtu stravních dnů násobených cenou oběda dle kategorie. Jakmile je částka připsána na účet strávníka, je automaticky přihlášen k obědu. Proto je nutné strávníka odhlásit čipem u terminálu nebo přes internet, pokud se nechce z nějakého důvodu stravovat.
V případě, že strávník ukončí stravování a vrátí čip, přeplatek je mu vrácen na účet v nejkratším možném termínu. V opačném případě se přeplatek posouvá do dalšího školního roku.
Pokud má strávník nějaké pochybnosti, může požádat u vedoucí školní jídelny o podrobný výpis stravování a plateb za celý školní rok.
Přihlášení ke stravování Při kontaktu se školní jídelnou používejte e-mailovou adresu: jidelna@3zshol.cz. Podání přihlášky První přihlášení ke stravování se provádí na základě písemné přihlášky.
Přihláška pro žáky na aktuální školní rok ke stažení zde.
Přihláška pro zaměstnance na aktuální školní rok ke stažení zde.
Přihláška pro cizí strávníky ke stažení zde.
Zřízení souhlasu s inkasem stravného Strávníci nebo jejich zákonní zástupci si zřídí u svého bankovního ústavu souhlas s inkasem stravného na účet č. 255400348/0300.
Potvrzení o zadání souhlasu s inkasem předloží strávník společně s přihláškou do kanceláře školní jídelny.
Pořízení magnetického čipu Na základě předložené přihlášky je provedeno inkaso jako záloha na stravné i jako záloha za čip. Čip má jednorázovou hodnotu 150 Kč a je vratný, pokud není poškozen. Jakmile je částka připsána na účet ŠJ, strávník nebo zákonný zástupce si vyzvedne čip proti podpisu v kanceláři školní jídelny, současně i s přihlašovacími údaji k internetovému objednávání stravy.
Magnetický čip používá strávník:
- při výdeji oběda
- při výběru chodu na terminálu (každý den kromě pondělí vaříme 2 chody)
- při odhlašování oběda na další dny přes terminál
Bez magnetického čipu nemůže být oběd vydán.
Objednávka stravy Každý strávník, který má zakoupený čip a uhrazeno stravné, je ve dnech školního vyučování přihlášen na oběd č. 1. Pokud má zájem o objednání jídla č. 2 je nutné změnit volbu oběda nejméně dva dny dopředu:
- čipem na terminálu v jídelně (žáci a zaměstnanci)
- čipem na terminálu u rampy školní jídelny (cizí strávníci)
- internetovým objednáváním – přihlašovací údaje sdělí vedoucí školní jídelny

Odhlašování obědů Pokud strávník dopředu ví, že v určitý den neodebere oběd, může si jej odhlásit:
- čipem na terminálu v jídelně do 14.00 předchozího dne
- přes internet - po 14.00 již nelze ohlásit na následující den - odhlašujte minimálně dva dny předem!
- telefonicky na čísle 573 503 159 nebo 739 445 089 do 14.00 hodin předchozího dne. V mimořádných situacích lze z rozhodnutí vedení školy odhlásit oběd do 7.00 ráno. (Pouze v poslední školní den před hlavními prázdninami odhlašujte nejpozději 2 dny dopředu.)
- pokud žák onemocní, první den si oběd vyzvednou rodiče do jednorázového boxu (cena boxu bude účtována dle aktuální ceny boxu v inkasu) u rampy školní jídelny v čase 11:00-11:30h (cena oběda dle věku žáka podle platného ceníku)
- od druhého dne nemoci může žák odebírat oběd v plné hodnotě (dle platného ceníku - pro cizí strávníky), ale tuto skutečnost je povinen zákonný zástupce NAHLÁSIT vedoucí školní jídelny první den nemoci (osobně, emailem, telefonicky) - do jednorázových boxů. Pokud tuto službu nechce využít, musí si obědy po dobu nemoci odhlásit.

Upozorňujeme, že obědy se z hygienických a bezpečnostních důvodů mohou vydat jen do nádob určených k přenosu jídla! Oběd je určen k přímé spotřebě!

Ukončení stravování Pokud strávník z jakéhokoliv důvodu chce ukončit stravování v naší jídelně, musí vyplnit a odevzdat vedoucí školní jídelny odhlášku.
Formulář na odhlášení pro žáka školy (vyplňuje zákonný zástupce žáka) -zde.
Formulář na odhlášení pro cizí strávníky nebo zaměstnance školy -zde.

Vnitřní řád školní jídelny Vnitřní řád školní jídelny obsahuje
- přehled zákonů upravujících činnost školní jídelny
- organizaci provozu školní jídelny
- postupy přihlašování a ukončení stravování ve školní jídelně

Vnitřní řád platný od 1. 4. 2024 k prohlédnutí zde
 
 
Vytvořeno: 2015 | Všechna práva vyhrazena | Web: A. Maťová | Design: J. Sovadníková |