Přihlášení ke stravování
1. Podání přihlášky
První přihlášení ke stravování se provádí na základě písemné přihlášky.
Přihláška pro žáky na školní rok 2020/2021 ke stažení
zde.
Přihláška pro zaměstnance na školní rok 2020/2021 ke stažení
zde.
Přihláška pro cizí strávníky ke stažení
zde.
2. Zřízení souhlasu s inkasem stravného
Strávníci nebo jejich zákonní zástupci si zřídí u svého bankovního ústavu souhlas s inkasem stravného na účet č. 255400348/0300.
Potvrzení o zadání souhlasu s inkasem předloží strávník společně s přihláškou do kanceláře školní jídelny.
3. Pořízení magnetického čipu
Na základě předložené přihlášky je provedeno inkaso jako záloha na stravné i jako záloha za čip.
Čip má jednorázovou hodnotu 150 Kč a je vratný, pokud není poškozen. Jakmile je částka připsána
na účet ŠJ, strávník nebo zákonný zástupce si vyzvedne čip proti podpisu v kanceláři školní jídelny,
současně i s přihlašovacími údaji k internetovému objednávání stravy.
Magnetický čip používá strávník:
- při výdeji oběda
- při výběru chodu na terminálu (každý den vaříme 2 chody)
- při odhlašování oběda na další dny přes terminál
Bez magnetického čipu nemůže být oběd vydán.
Stává se, že žáci občas zapomenou čip doma. V tomto případě je nutné, aby zašli za vedoucí jídelny,
protože kuchařky všechny strávníky neznají a neví, jaké jídlo má žák objednané.
4. Objednávka stravy
Každý strávník, který má zakoupený čip a uhrazeno stravné, je ve dnech školního vyučování přihlášen na oběd č. 1. Pokud má zájem o objednání jídla č. 2
je nutné změnit volbu oběda nejméně dva dny dopředu:
- čipem na terminálu v jídelně (žáci a zaměstnanci)
- čipem na terminálu u rampy školní jídelny (cizí strávníci)
- internetovým objednáváním – přihlašovací údaje sdělí vedoucí školní jídelny